2010. július 4., vasárnap

3. Érkezés

A landolásunk sima volt és időben érkeztünk. A reptéren még ujjlenyomatot vettek, meg feltettek egy-két kérdést. Az ellenőrző személyzet azt mondta, hogy a tornatanárját is Farkasnak hívták és nagyon utálta, mert bunkón viselkedett velük. De hozzátette, hogy szerinte én biztos nem olyan vagyok. Felszálltam az AirTrainre, aminek nincs vezetője és eljutottam a vonatállomásig. Innen Hobokenbe mentem.
Ez a hobokeni terminál.
Sirály a parton.



Hoboken a New Jersey oldalon helyezkedik el, innen jó a kilátás Manhattanre.

Innen közvetlenül Hackettstownba mentem, ahol a táborigazgató felvett. Egy órát várakoztam az állomáson, mert korán érkeztem. Addig hallgattam a birkák, a tehenek és a lovak hangját, miközben aludtam egyet. Néha odajött egy-két ember, akik azt hitték, hogy vasúti személyzet vagyok és információt kértek tőlem. Közben volt egy vihar, majd kialakult egy szivárvány.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése