2010. július 12., hétfő

16. A Point Pleasanton töltött napok

Július 1-én csütörtökön este érkeztünk Point Pleasantra és 3-án szombaton este indultunk vissza. Eközben több dolog is történt a strandoláson kívül. Reggelizni mindkét nap elmentünk valahová, pénteken a Dunkin Donuts-ba, ahol az egyik ismerősöm 12 darab fánkot vett, amiből hatot sikerült megennie, mert a többit elkéregették. De legalább egészségben maradt. Másnap pedig egy Surf Taco nevű étterembe mentünk ahol veggie taco-t rendeltem:


Ezen kívül elsétáltam a part északi oldalára, ahol egy öböl volt érdekes kövekkel és nagy hajóforgalommal:
Péntek este pedig az egyik tavalyi személyzeti tag hívott meg pizza partyra. A strand közelében él és idén nem tud eljönni a táborba, de azért rendes volt tőle, hogy gondolt ránk.

Egy kevés időt a boardwalk környéki többnyire pénznyelő és a gyerekek számára meseország jellegű részlegen is töltöttük.

A hullámvasutat és a vidámparki részt azonban csak távolról szemléltem, mert talán már kinőttem abból a korból, amikor ez meghatározó élmény lenne az életemben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése