2010. július 4., vasárnap

1. Repülés

Június 22-én indultam Ferihegyről és Frankfurtban szálltam át. Ferihegyen az ellenőrzésnél valami gond volt, ezért perceken múlt, hogy fel tudtam szállni a gépre. Ablak mellett ültem, de felhős volt az ég, ezért csak foltokban láttam ki. Azonban Németország felett már jobb idő volt.


A Frankfurti repülőtér hatalmas méretű volt a Pestihez képest.


Amikor leszálltam a gépről, ilyen buszokkal mentünk át a reptér másik részébe. Legalább 15 percig ment a busz, alagutakban kanyargott, lámpáknál várakozott, míg eljutott az induló részig.
De ott még több mint 1 km-t kellett gyalogolni, liftezni, futószalagon menni, mire odaértem, ahol fel kellett szállni a newarki gépre.

A váróteremben találtam másfél eurót amiből vettem egy csokit.

Aztán mivel a Continental Airlines-szal folytattam az utamat, ellenőrzésen kellett átesnem.
Olyan kérdéseket tettek fel, hogy például hol tároltam a csomagomat, mielőtt elindultam. Nem voltak túl barátságosak.



Ez a két kép Frankfurt felett készült.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése