2010. július 15., csütörtök

18. Körút a Central Parkban

Július 10-én szombaton volt az első szabadnapom. A táborigazgató segítségével eljutottam a doveri állomásig, majd vonattal mentem New Yorkba. Itt a táborban szakadt az eső, de New Yorkban meleg volt és a sötét felhők ellenére egész nap nem esett.

A Biblehouse kiábrándító volt, ukrán szentképekkel és gyerekrajzokkal. De nem is vesztegettem rá sok időt, 2-2 percet áldoztam mindkét kiállításra. A javasolt belépőt nem fizettem ki, amiért az őr ferde szemmel nézett és mindenhová elkísért. De az ájtatosan elmélkedő középkorú kelet-európaiak között egyébként is éreztem, hogy nem jó helyen vagyok.

Ezért béreltem egy kerékpárt és egy térkép alapján körbementem vele a Central Park bicikliútján. Odáig pedig - mint később megtudtam, illegálisan - a járókelők között szlalomoztam.
A Parkban minden érdekesnek tűnő objektumnál megálltam és megnéztem. Az út pedig tele volt kerékpárosokkal és futó emberekkel. Lovas hintók járkáltak itt-ott, de autó nem volt.



a Reservoir




a körhinta


a Belvedere Castle

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése