2010. augusztus 27., péntek

24. Brooklyn Bridge túra

Augusztus 14-én ismét a Citybe utaztam és béreltem egy kerékpárt. Elindultam vele dél felé, hogy megnézzem a Brooklyn Bridge-et, ami 1903-ig a világ leghosszabb és első acélkábeles függőhídja volt. Azóta már nem, de a népszerűségéből mit sem veszített. Nem számítottam akkora tömegre, mint amekkora volt. A bicikliutat a rengeteg gyalogos nem igazán tartotta tiszteletben, ezért nehéz volt rajta haladni. De a sétálgató, magukról megfeledkezett emberek az odavezető úton is blokkolták az utat. Az állami törvény értelmében pedig minden átjárónál elsőbbséget kell adni nekik. Persze erről gyakran nem tudnak, és megállnak, még akkor is, ha zöld van nekik. Mindenesetre nem lehet kiszámítani, hogy mit akarnak ezért nem igazán lehet száguldozni. Út közben készítettem néhány képet:

gazdaságos rendőrautó

növényzet

a Brooklyn Bridge

a parkok lakói

köztisztasági járművek

Középre igazítása Hudson River egyik kikötője


két kreatívan megtervezett épület

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése