2010. szeptember 2., csütörtök

25. Newtoni túra, a tábor környéke

Augusztus 28-án, szabadnapom alkalmából tettem egy néhány órás biciklitúrát a környéken. Az egyik közeli településre, Newtonba mentem. Ezzel átléptem egy megyehatárt, mert a tábor Warren County területén található, Newton pedig Sussex megyeszékhelye. Eddig csak bevásárolni jöttünk ide és átszáguldottunk a központon (kivéve persze a piros lámpát), ahol van egy kis park emlékművekkel.





Kis dombok és völgyek voltak az úton, azonban elegendőek ahhoz, hogy a reggel összetákolt ramaty kisméretű lila női biciklim tűrőképességének határán száguldhassak a lejtőkön lefelé. Azért be kell vallanom hogy legkisebb sebességben sem sikerült mindegyikre a nyeregben maradva feljutnom. Olyan volt ez, mint a dunántúl, csak a farmok stílusa különbözött. Az út mellett kukoricát vagy tököt lehetett venni. Azonban most egyikre sem volt szükségem.

A Murphy törvényei szerint mindig szembe fújó szél tönkretette az új frizurámat, amit a newtoni fodrászcsaj lemoshatatlan waxszal próbált örökkévalóvá varázsolni. De komolyan, még a harmadik hajmosás sem vitte ki teljesen. Mire visszaértem a táborba az arcom jobb fele vörös volt, mert onnan sütött az augusztus végi délutáni nap. Így felborzolt hajjal és piros-fehér maszkkal készenálltam az "Are you OK?" kérdésre, amit azonban jólelkűségből senki nem tett fel.



a környékbeli farmok, amelyek kitermelik a tököt vagy kukoricát vagy mást

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése